Spotkania team building – wyróżnieni kursanci

Wszystkim korzystającym z naszych usług abiturientom jak zwykle gratulujemy ukończenia szkoleń. Wszystkich zachęcamy do zgłaszania swojego nazwiska w naszej loterii.

W tym miejscu zamieszczamy spis osób wylosowanych w naszej comiesięcznej promocji „Wygraj Wyjazdowe Szkolenie Integracyjne” – tych wyróżnionych gorąco zapraszamy na przyszłomiesięczne Wyjazdy Zawierające Zabawy Przywódcze w Lipowej.
Na organizowany już niedługo wyjazd integracyjny zapraszamy tych słuchaczy z wymienionych obok projektów:

  • Arkady Działach, Lekarz , Stara Kamienica, moduł coachingowy z radzenia sobie z konfliktami
  • Anastazy Bukrym, Metaloplastyk, Czaplinek, kurs z partnerskiej współpracy

  • Bibianna Borowska, Menedżer ds. Public Relations, Grzmiąca, szkolenie z prowadzenia trudnych rozmów

  • Bianka Gałczyńska, Farmakolog, Kłobuck, warsztat zamknięty z partnerskiej współpracy

  • Gaweł Czerwiński, Inwentaryzator , Hel, trening z prowadzenia spotkań

    Poniżsi uczestnicy wygrali nagrodę miesiąca: Zdrowy Odpoczynek w Nałęczowie:

  • Żaklina Dubiel, Starszy Sprzedaca , Łobżenica, wykład z zarządzania terytorium w sprzedaży
  • Amalia Wiesiołowska, Refleksolog, Jasionówka, panel moderowany z pracy w zespole

  • Adolf Bies, Agent celny, Inowrocław, program e-learning z komunikacji niewerbalnej

    Specjalny weekendowy event „dzień w SPA dla dwojga” zdobywają:

  • Bożydar Kudlik, Historyk, Ostrowice, warsztat otwarty z efektywnego kierowania strumienem zadań
  • Gloria Lęcznar, Koordynator do spraw IT, Jędrzejów, panel moderowany z public relations wewnętrznego

  • Bożena Bizoń, Dentysta, Szczawin Kościelny, moduł coachingowy z budowania relacji interpersonalnych

  • Ambroży Staniewski, Astrofizyk, Mściwojów, panel dyskusyjny z metod twórczego myślenia

    Wśród nizej wymienionych uczestników naszych szkoleń rozlosowaliśmy symboliczny upominek: kosz słodyczy oraz Zegarek sportkowy

  • Malwina Kasperczyk, Reprezentant Sprzedaży ds. Klientów Samorządowych, Ustrzyki Dolne, panel moderowany z doskonalenia jakości usług z elementami badania satysfakcji klienta
  • Mariola Tuchlin, Projektant mody, Ślemień, moduł coachingowy z technik zapamiętywania i mnemotechniki