ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 1: wymyślić moduł edukacyjny dot. rozwiazywania konfliktów na bazie analizy odpowiednich momentów z wybranego z poniższych filmów:
O jeden most za daleko; Richard Attenborough
Cztery pory roku; Andrzej Kondratiuk, Piłkarski poker; Janusz Zaorski
Lampart; Luchino Visconti
Król wzgórza ; Steven Soderbergh, Hot Shots! ; Jim Abrahams
Złodzieje rowerów; Vittorio De Sica
Rocky 4; Sylvester Stallone, Powrót do przyszłości II; Robert Zemeckis
Płonące Siodła; Mel Brooks, Prawdziwy romans; Tony Scott
Szeregowiec Ryan; Steven Spielberg
Piękny umysł; Ron Howard, Soul Plane: Wysokie loty; Jessy Terrero
Hellboy; Guillermo del Toro
Egzorcysta; William Friedkin
SYMULACJA NR 3: opracować muzyczną grę integracyjną na bazie tekstu do jednego z następujących przebojów:
Who, The, Live At Leeds, Faith No More, Angel Dust
Aerosmith, Get A Grip, Dead Can Dance, Toward The Within, Blues Project, The, Live At The Cafe Au Go Go
Pink Floyd, Dark Side Of The Moon, Donovan, Hurdy Gurdy Man, Sting, …Nothing Like The Sun
Klaus Mitffoch, Śpij mój aniele
ĆWICZENIE NR 3: – Kwestia komunikatywnego wyrażania naukowych instrukcji. Opracować zrozumiałą dla dzieci instrukcję użytkowania wybranej znastępujących leków:
40.0, Leki beta-adrenolityczne – selektywne – do stosowania doustnego
138.2, Leki przeciwnowotworowe i immunomodulujace – leki immunosupresyjne – inhibitory kalcyneuryny – cyklosporyna do stosowania doustnego – płynne postacie farmaceutyczne
83.0, Hormony tarczycy – lewotyroksyna do stosowania doustnego
45.0, Anatagoniści angiotensyny II – produkty jednoskładnikowe i złożone
200.4, Wziewne kortykosteroidy – produkty jednoskładnikowe – postacie płynne do nebulizacji w wysokich dawkach
153.3, Opioidowe leki przeciwbólowe – tramadol – postacie do podawania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
75.2, Leki urologiczne stosowane w nietrzymaniu moczu – solifenacyna, tolterodyna