ĆWICZENIE NR 1: stworzyć sesję szkoleniową dot. przywództwa na fundamencie analizy fragmentów z wybranego z poniższych filmów:
Zabriskie Point; Michelangelo Antonioni
Niezawodny sposób; Andrzej Kondratiuk, Pod osłoną nieba; Bernardo Bertolucci
Podróż na Cyterę; Theodoros Angelopoulos
Marzenia ryb; Kirill Mikhanovsky, Obiecaj mi!; Emir Kusturica
Postrzyżyny; Jiří Menzel
Step Up – Taniec zmysłów; Anne Fletcher, Symfonia przemysłowa nr 1; David Lynch
To właśnie miłość; Richard Curtis, Tajemnice Zoey; Robert Mandel
W stronę morza; Alejandro Amenábar
Seksmisja; Juliusz Machulski, Byliśmy żołnierzami; Randall Wallace
Ostrożnie z dziewczynami; Roger Kumble
Nie mów mamie, że niania nie żyje ; Stephen Herek
SYMULACJA NR 3: przygotować muzyczną grę team building na koncepcji tekstu do wybranego z poniższych przebojów:
Dylan, Bob, Highway 61 Revisited, O.N.A., Modlishka
Cranberries, The, No Need To Argue, Maanam, Się ściemnia, Pulp, Different Class
Iron Maiden, The Number Of The Beast, Alice In Chains, Dirt, Sting, …Nothing Like The Sun
Klenczon, Krzysztof, Spotkanie z diabłem
ZADANIE NR 3: – Umiejętność prawiudłowego formułowania nieintuicyjnych treści. Opracować zrozumiałą dla dzieci ulotkę użytkowania dowolnej zponiższych leków:
90.3, Antybiotyki cefalosporynowe do stosowania doustnego – płynne postacie farmaceutyczne
55.0, Kortykosteroidy do stosowania na skórę – o słabej i średniej sile działania
207.1, Leki przeciwhistaminowe do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
76.0, Leki stosowane w leczeniu łagodnego przerostu gruczołu krokowego – blokujące receptory alfa-adrenergiczne
2.0, Inhibitory pompy protonowej – stosowane doustnie
178.3, Leki przeciwpsychotyczne – kwetiapina do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
45.0, Anatagoniści angiotensyny II – produkty jednoskładnikowe i złożone