Ćwiczenie metodyczne – trenerzy – przedmiot sprzedaż i obsługa klienta


ĆWICZENIE NR 1: stworzyć sesję szkoleniową dot. przywództwa na fundamencie analizy fragmentów z wybranego z poniższych filmów:

  • Zabriskie Point; Michelangelo Antonioni
  • Niezawodny sposób; Andrzej Kondratiuk, Pod osłoną nieba; Bernardo Bertolucci
  • Podróż na Cyterę; Theodoros Angelopoulos
  • Marzenia ryb; Kirill Mikhanovsky, Obiecaj mi!; Emir Kusturica
  • Postrzyżyny; Jiří Menzel
  • Step Up – Taniec zmysłów; Anne Fletcher, Symfonia przemysłowa nr 1; David Lynch
  • To właśnie miłość; Richard Curtis, Tajemnice Zoey; Robert Mandel
  • W stronę morza; Alejandro Amenábar
  • Seksmisja; Juliusz Machulski, Byliśmy żołnierzami; Randall Wallace
  • Ostrożnie z dziewczynami; Roger Kumble
  • Nie mów mamie, że niania nie żyje ; Stephen Herek

    SYMULACJA NR 3: przygotować muzyczną grę team building na koncepcji tekstu do wybranego z poniższych przebojów:

  • Dylan, Bob, Highway 61 Revisited, O.N.A., Modlishka
  • Cranberries, The, No Need To Argue, Maanam, Się ściemnia, Pulp, Different Class
  • Iron Maiden, The Number Of The Beast, Alice In Chains, Dirt, Sting, …Nothing Like The Sun
  • Klenczon, Krzysztof, Spotkanie z diabłem

    ZADANIE NR 3: – Umiejętność prawiudłowego formułowania nieintuicyjnych treści. Opracować zrozumiałą dla dzieci ulotkę użytkowania dowolnej zponiższych leków:

  • 90.3, Antybiotyki cefalosporynowe do stosowania doustnego – płynne postacie farmaceutyczne
  • 55.0, Kortykosteroidy do stosowania na skórę – o słabej i średniej sile działania
  • 207.1, Leki przeciwhistaminowe do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
  • 76.0, Leki stosowane w leczeniu łagodnego przerostu gruczołu krokowego – blokujące receptory alfa-adrenergiczne
  • 2.0, Inhibitory pompy protonowej – stosowane doustnie
  • 178.3, Leki przeciwpsychotyczne – kwetiapina do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
  • 45.0, Anatagoniści angiotensyny II – produkty jednoskładnikowe i złożone